Algemeen
Het representatieve kantoorgebouw gelegen aan de Rijnzathe 6 te Utrecht (de Meern) omvat circa 10.265 m² kantoorruimte verdeeld over 5 bouwlagen. Op de begane grond bevindt zich een zeer representatieve centrale entree voorzien van een moderne receptie en een bedrijfsrestaurant.
Het kantoorgebouw beschikt over grote open vloervelden en is zowel geschikt voor single- als multi tenants. Op dit moment wordt het gebouw volledig van binnen en buiten gerenoveerd, waarmee het gebouw weer voldoet aan de eisen en wensen van de huidige tijd.
Rijnzathe 6 beschikt over een ruime parkeergelegenheid. Op afgesloten eigen buitenterrein bevinden zich 250 parkeerplaatsen.
Algemeen
Het representatieve kantoorgebouw gelegen aan de Rijnzathe 6 te Utrecht (de Meern) omvat circa 10.265 m² kantoorruimte verdeeld over 5 bouwlagen. Op de begane grond bevindt zich een zeer representatieve centrale entree voorzien van een moderne receptie en een bedrijfsrestaurant.
Het kantoorgebouw beschikt over grote open vloervelden en is zowel geschikt voor single- als multi tenants. Op dit moment wordt het gebouw volledig van binnen en buiten gerenoveerd, waarmee het gebouw weer voldoet aan de eisen en wensen van de huidige tijd.
Rijnzathe 6 beschikt over een ruime parkeergelegenheid. Op afgesloten eigen buitenterrein bevinden zich 250 parkeerplaatsen.
Locatie
Het zelfstandige kantoorgebouw gelegen aan de Rijnzathe 6 te Utrecht (De Meern) bevindt zich op het kantorenpark Oudenrijn, direct zichtbaar langs de rijksweg A12 en op steenworp afstand van het bedrijventerrein Papendorp. Op het bedrijventerrein Oudenrijn zijn bekende bedrijven gevestigd zoals: Rabobank, Albron, Linkit, Mediq en Audi Muntstad.
Bereikbaarheid
Per auto
De bereikbaarheid per auto is zeer goed. Het kantoorgebouw is te bereiken via de rijksweg A2 richting Amsterdam en Den Bosch en de A12 richting Den Haag en Arnhem middels op- en afrit welke gelegen zijn op enkele minuten rijafstand. Via het verkeersknooppunt Oudenrijn zijn tevens de rijkswegen A27 en A28 binnen enkele minuten bereikbaar.
Per openbaar vervoer
Per openbaar vervoer is het kantoorgebouw te bereiken middels buslijn 24 van en naar het Centraal Station Utrecht. De halte voor deze lijn bevindt zich voor de ingang van het gebouw en stopt op deze locatie tijdens spitsuren 6 keer in het uur. De reistijd van en naar het Centraal Station bedraagt circa 15 minuten.
Vloeroppervlakte
Voor de verhuur is beschikbaar een metrage van in totaal circa 10.265 m² v.v.o. kantoorruimte als volgt verdeeld:
Begane grond ca. 1.920 m² v.v.o. Nog beschikbaar 960 m²
1e verdieping ca. 2.645 m² v.v.o. Verhuurd
2e verdieping ca. 1.960 m² v.v.o.
3e verdieping ca. 1.960 m² v.v.o.
4e verdieping ca. 1.780 m² v.v.o.
Genoemde metrages zijn inclusief een aandeel in de algemene ruimte van het kantoorgebouw. Deelverhuur is bespreekbaar vanaf circa 900 m² verhuurbaar vloeroppervlak.
Het totale metrage is verdeeld over twee kantoortorens van ieder circa 5.000 m² waarbij de begane grond en 1e verdieping met elkaar verbonden zijn.
Parkeren
Rijnzathe 6 beschikt over een ruime parkeergelegenheid. Op afgesloten eigen buitenterrein bevinden zich 250 parkeerplaatsen waardoor er een parkeernorm is van 1 parkeerplaats per 40 m² kantoorruimte.
Huurprijs
Kantoorruimte € 140,- per m² v.v.o. per jaar.
Parkeerplaats € 750,- per plaats per jaar.
Prijzen te vermeerderen met BTW.
Huurprijsindexering
Jaarlijks, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Huurtermijn bespreekbaar.
Huurcontract
Op basis van het laatste standaard model 2015 van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM).
Huurbetaling
Per 3 maanden vooruit.
Servicekosten
€ 30,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW als vast, niet-verrekenbaar bedrag.
Opleveringsniveau
De ruime, flexibele en efficiënte verdiepingsvloeren zijn naar wens in te delen. Graag maken we voor u een passende efficiënte indeling. Indien wenselijk kunnen we uw kantoor zelfs turn-key opleveren.
Het kantoorgebouw zal worden opgeleverd inclusief:
- Centrale entree met moderne receptiebalie en ontvangstruimte met zithoeken en TV scherm;
- Luchtbehandelingsinstallatie met koeling’
- Ventilatiecriteria. Gedurende de kantoortijden worden te allen tijde de onderstaande minimale ventilatie-vouden/luchthoeveelheden aangehouden:
- kantoor 40 m3/h per persoon (toevoer + afzuig)
- minimaal uitgaan van 1 persoon per 8 m2 netto vloeroppervlak
- vergaderruimten 35 m3/h per persoon (toevoer + afzuig)
- pantry 150 m3/h (afzuig)
- interne verkeersruimten 1-voudig (toevoer + afzuig);
- Eerste verdieping: businesscentrum c.q. training-/vergadercentrum;
- Royaal modern bedrijfsrestaurant op de begane grond met voorzieningen zoals uitgiftebalie, keuken en spoelkeuken;
- Kantoorruimten indeelbaar in deels cellenkantoren en deels open office spaces;
- Systeemplafond of een goede akoestische voorziening tegen het bouwkundig plafond (keuze in nader overleg met huurder nog te maken)
voorzien van LED verlichtingsarmaturen; - Nieuwe kabel-/wandgoten met 2 elektra punten per 1.8 m1 en ledige dozen ten behoeve van data bekabeling;
- Data bekabeling door huurder aan te brengen;
- Diverse sanitaire groepen alsmede per kantoorvleugel 1 pantry voorziening;
- Binnenzonwering (screens) aan de zonzijde gebouw;
- 4 personenliften, capaciteit 1.000 kg / 13 personen;
- Modern terras aan waterzijde en 2 terrassen op de eerste verdieping;
- Het gehuurde zal worden opgeleverd in gerenoveerde staat waarbij er voor huurder ruimschoots inspraakmogelijkheid is ten aanzien van
specifieke wensen. Voornoemd plan is een eerste verkenning ten aanzien van de mogelijkheden van het gebouw.
BTW
Indien huurder niet aan het “90%-criterium voldoet”, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Aanvaarding
In overleg, doch spoedig.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bruto kwartaalverplichting.
Kenmerken
Compleet gerenoveerde kantoorruimte gelegen op een toplocatie;
- Zeer representatieve (turnkey) oplevering;
- Flexibele indeling geschikt voor het ‘nieuwe werken’;
- Goed bereikbaar;
- Bedrijven-cq vergadercentrum op de begane grond;
- Royaal parkeren op eigen terrein.
Bijzonderheden
Deze informatie wordt u verstrekt onder voorbehoud goedkeuring verhuurder/eigenaar.